ניהול מוניטין ישראל, בניהולו של רונן הלל: בטחו את עצמכם מפני השמצות באינטרנט
& נהלו את המוניטין המקוון שלכם עם המומחים של המרכז הישראלי לניהול מוניטין בסייבר!

ניהול מוניטין

המרכז הישראלי לניהול מוניטין מקבוצת רונן הלל דואגים למוניטין האישי/העסקי שלך ברשת! 

אנו נעלים את המידע שלילי מאינטרנט ונקים עבורך נכסים דיגיטליים איתנים שיקדמו את המיתוג האישי והתדמית  הדיגיטלית ברשת בישראל ובכל מקום/מדינה שתבחר. 

ניהול מוניטין בגוגל
⭐⭐⭐⭐⭐
מומלץ 0522508109

מוניטין שווה יותר מכסף!

הבטיחו לעצמכם הגנה מתכנים שליליים ברשת. נהלו את התדמית האישית או העסקית באמצעות המרכז הישראלי לניהול מוניטין. 

השיטה שלנו פשוט עובדת ואתם מרוויחים!

רונן הלל ניהול מוניטין דיגיטלי

שומרים על השם שלך ברשת!
בונים תדמית מנצחת!

יש לך בעיה = קבל פתרון! 

איך למחוק כתבה מגוגל

הפתרון שיעזור לך! איך למחוק כתבה מגוגל באינטרנט תוצאות החיפוש עלולות להטריד, לפגוע ולא למצוא חן בעינייך כאדם פרטי או כבעל חברה. השירות של המרכז

לפרטים
הסרת תוכן מחיפוש google 

הסרת תוכן מחיפוש google

כך תבצעו: הסרת תוכן מחיפוש google החיפושים בגוגל עלולים להיות כואבים, אכזריים ובלתי מתחשבים אם עולות תוצאות חיפוש שליליות. המרכז הישראלי לניהול מוניטין, בהובלת רונן

לפרטים

ניהול מוניטין באינטרנט

הודות לשירות שלנו – ניהול מוניטין באינטרנט – ניתן לקבל דף תוצאות נקי בגוגל ושליטה על תוצאות החיפוש. כן זה אפשרי! הצטרפו לאלפי הלקוחות שניקו את השם שלהם ברשת ויצרו מציאות חדשה. אנו מבטיחים וגם מקיימים!

הסרת מידע מגוגל

דמיינו לעצמכם חיפושים נקיים בגוגל, ללא היסטוריה שלילית ובלי תוצאות רעות! כן זה אפשרי. בואו ללמוד איך לבצע הדחקת אזכורים שליליים, מחיקת אזכורים שליליים בגוגל, מחיקת כתבות מגוגל והסרת תוצאות שליליות בגוגל.

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

אתם רק צריכים לשכור את השירות שלנו ולקבל הוכחה אמיתית. כן, זה אפשרי, כן אנחנו יכולים!. אין צורך שתסבלו יותר. אין טעם להסתתר.

ניהול מוניטין ברשת

באמצעות שילוב מנצח של ידע, טכנולוגיה וניסיון נהנדס את תוצאות החיפוש כך שהכתבות השליליות ופסקי הדין ייעלמו. רוצים ללמוד עוד על האפשרויות. הקליקו כאן לשירות ניהול מוניטין ברשת.

ניהול מוניטין דיגיטלי

למי שלא מוכן להתפשר על הימצאותן של תוצאות שליליות בגוגל. ולכל מי שרוצה לשמור על מוניטין חיובי ברשת. הקליקו וקבלו פתרון.

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל

אנו מאמינים שזו הזכות שלכם לנהל את התדמית ברשת ללרא תוצאות חיפוש רעות ובלי תוצאות חיפוש מביכות בגוגל. למזלכם, יש לנו את הכלים והידע לנצח!

מיתוג אישי באינטרנט

מהו הדבר הכי חשוב שיש לבנאדם, שיש לעסק, שיש למותג אם לא השם הטוב שלו. חכמנו אמרו טוב שם משמן טוב. אנחנו נעזור לכם ליישם את זה ם אם נפגעתם!

הדחקת אזכורים שליליים

יש דברים שאתם לא רוצים לראות מול העיניים ובטח שלא תרצו שהמעסיקים שלכם, החברים שלכם והיקרים לכם יקראו. פנו אלינו להסרת ולשירות הדחקת איזכורים שליליים. הכירו את השיטה המנצחת שתעזור לכם לנקות את האינטרנט!

מחיקת מידע מהאינטרנט

מידע רגיש, תמונות אינטימיות, תמונות פרטיות, תכנים שאתם לא רוצים שאחרים ייראו. כל אלה דרישות לגיטימיות שקשה מאד לקבל. אנחנו מיישמים זאת בהצלחה!

הסרת פרסום שלילי בגוגל

פרסומים שליליים גורמים נזק עצום. הסרת פרסום שלילי בגוגל היא פעולה מתבקשת אבל ברוב המקרים בלתי אפשרית ובלתי ישימה. אבל יש לנו לחדשות טובות - אנו מצליחים להסיר פרסומים שליליים. זקוקים לעזרה? פנו עכשיו !

מחיקת תמונות

בואו ללמוד כיצד ניתן לבצע מחיקת תמונות מגוגל תמונות, מחיקת תמונות מרשתות חברתיות, הסרת תמונות ופרופילים מהאינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק ווד.

ניהול מוניטין בגוגל

באמצעות השירות של המרכז הישראלי לניהול מוניטין נסיר עבורך אינפורמציה שלילית מהאונליין ובמקביל נדליק זרקור חיובי על המותגים ועל התדמית שלך.

הסרת תוכן מגוגל

בגוגל מדברים על הזכות להישכח אבל אך אחד לא ממש מתאמץ כדי להסיר את התוכן השלילי אודותכם. אנחנו כן! אנו דואגים לשם ולתדמית שלך יותר מהכל כי זו הזכות שלנו לקדם הסרת תוכן מגוגל!

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל

היסהרו מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל כי הן איומות ועלולות להרוס כל חלקה טובה. אם אתם מבקשים להילחם על השם שלכם ברשת ומאמינים כי מגיעה לכם הזדמנות אמיתית לטהר ולנקות את השם - פנו אלינו כדי שנבצע הסרת תוצאות חיפוש בגוגל.

איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט

פסקי דין באינטרנט הן מגיפה כי כמעט כל אחד יכול לקחת פסקי דין ולפרסם את תוכנם באופן מגמתי או שרירותי. כדי להילחם בפרסומים המזמקים האלה באופן מקצועי, מהיר ויסודי - כדאי להיעזר בשירות של ניהול מוניטין בישראל למחיקת פסקי דין ומסמכים משפטיים מהרשת.

מחיקת היסטוריה בגוגל

מחיקת היסטוריה בגוגל היא לא רק מחיקה של אתרים בהם גלשתם אלא ובעיקר הצורך למחוק היסטוריה שלילית של מעשים, אירועים ומקרים שנקשרתם אליהם. אנו מבצעים מחיקה של היסטוריה בגוגל, מחיקה של כתבות והעלמת תוכן לא ראוי.

מחיקה מגוגל

חשיפה בגוגל היא לא תמיד בריאה במיוחד אם היא כוללת תכנים שליליים, כתבות רעות, פסקי דין וכדומה. למחיקה יעילה מגוגל - פנו אלינו ונשמח לקדם את הבקשות שלכם כדי שהגוגל יהיה נקי מהשמצות ותוכן משפיל, מבזה ונמוך.

מחיקת פסקי דין

כן, זה אפשרי. כן אנחנו יכולים! צרו קשר מיידי כדי שנסיר לכם מיידית פסקי דין מהאינטרנט, מאתרים משפטיים ומהרשת.

הדחקת אזכורים שליליים

פס הייצור שלנו כולל שיטה המבטיחה הדחקה של איזכורים שליליים מכל סוג מהאינטרנט וממנועי החיפוש. נסו אותנו, זה עשוי להצליח גם במקרה שלכם!

הסרת מידע מגוגל

גורמים אינטרסנטיים מעוניינים לפגוע בך? פרסמו עלייך מידע שלילי, מידע רגיש או מידע אישי שאין ברצונך שאחרים יגלו? ניתן להסיר ולקבל ייעוץ מהמרכז הישראלי לניהול מוניטין באינטרנט. כן זה אפשרי!

לקוחות ממליצים

מה חושבים עלינו?

כך מנצחים את התוצאות השליליות באינטרנט!

5 סיבות למה לבחור בשירות של המרכז הישראלי לניהול מוניטין באינטרנט

  • מומחים בניהול מוניטין באינטרנט (Online reputation management) עם למעלה מ-25 שנות ניסיון
  • היחידים שמתחייבים לתוצאה עם מאות ואלפי סיפורי הצלחה בניהול מוניטין ומחיקה מגוגל. 
  • רונן הלל מטפל אישית בכל לקוח ובכל פנייה לצד צוות מקצועי עם ניסיון מוכח. 
  • מומחים בשיקום תדמית אינטרנטית לעסקים ולאנשים פרטיים/בעלי מקצועות חופשיים/בכירים ועוד. בונים נכסים דיגיטליים מצליחים. 
  • One-Stop-Shop + שיטה מנצחת שתיתן כל מה שצריך כדי לנצח את התוצאות השליליות בגוגל.
מחיקת קישורים שליליים מהאינטרנט

איך לבצע הסרה של קישורים שליליים

מחיקת קישורים שליליים מהאינטרנט אם אתם סובלים מקישור שלילי ברשת. מוזמנים לפנות לרונן הלל ולהיעזר בשירות של הסרת קישורים שליליים איך לבצע הסרה של קישורים